HimlaBadet!

Hej alla badkrukor!


Igår var jag i Sundsvall på HimlaBadet! =D
Skiiit va kul asså :D
 Betyg:


Turbo:

Betyg: 10 Av 10!!!!!
Kommentar: Inget spec, den var as-snabb, det bästa var att INGEN slog mitt rekord  på poängtavlan!<33 ;)


Black Hole:

Betyg: 10 Av 10!!!!!
Kommentar: Kolsvart, Kul skitläskiga och bra ljudeffekter!!!<3 ;)


Magic Hole:

Betyg: 10 Av 10!!!!!
Kommentar: Man vet ju hur den är, den är exakt likadan som Magic eye på Paradisbadet, fast grööön =D<3


Bassängerna:

Betyg: 200 av 200!!!!!
Kommentarer: Peeerfect! INTE KALLT ALLS!!!!!!!! hur skönt som helst! Rundbassängen var cool, med dragkraft/ström så man åkte runt hela utan att behöva simma! =D..  Sen fanns det en liten bassäng en liten trappa upp, i ett 'hus' som bubblade<33 Och den var den varmaste poolen! Utepoolen var också skön, samma värme som innebassängerna!



Vattenpist:

Betyg:10 Av 10!!!!!<33
kommentar:Man åkte rakt ner, jättekul, med rinnande vatten :D<3



Klätterväggen:

Betyg: 10 Av 10!!!!!
Kommentar: Man fick börja, antingen till höger eller vänster.. Det var svårt för mig att komma till slutet, man ramlar lätt, Kul ;)<3



Resturangen:

Betyg: 7 Av 10!!!!!
Kommentar: Tyvärr i hamburgemenyn fick man inte strips till..En meny kostade 50 kr!!



Badbandet:

Betyg: 1000 Av 1000!!!!!<333
Kommentar: Man hade ett blått band, som man hade laddat med 100 kr! Och pengar skulle man ha till resturangen, att betala med. Man låste och stängde sitt skåp med bandet. Det finns anpassade band till varje person.



Designen:

Betyg: 10 Av 10!!!!!
Kommentar: Fint tycker jag, sköna färger som gör att man trivs lätt ;)







Mina egna kommentarer:


Betyg på hela badet: 9 Av 10!!!!!<3<3<3
Övriga kommentarer: Resturangen var anledningen att jag tog 9 av 10.. Det blev 1 minus där för att man inte fick strips för så mycket pengar? X'D
Annars var allting perfekt! Bastu skön och bra värme.  Bassängerna var alldeles perfekta!
Rutshkanorna var bättre än förväntat (för mig..) Allt var fräscht!!<3
Och det bästa var, att jag INTE fick grönt hår =D ;)<33

 HimlaBadet är ett måste för er att testa!

Det kommer bilder sen, orkar inte ladda upp bilderna nu, från mobilen ;)<3

Chaaaaaaaaaaaaaaaaaaoooo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0