Jennys nya blogg XD

Alla kollar på www.Candytranslation.blogg.se !



BTW: Jenny ville att jag skulle skriva så här:


hej nu ska jag te smitta med den snygga/söta/bästa jenny som är skitsnygg och har en kjol och hellokitty tröja på sej.

jENNY ÄR en tjej med hår på huvet

madde är en tjej som är wb jenny eftersom madde färgar/har? blond hår. Madde har åxå blå/grå ögon så hon e så faaakkiiiiing wannabee jenny (Jag vet att jag är ascool)

Vi ska iaf bada i smitta som ja nyss sa och där finns det vatten som e blött 8D

madde är en tjej som är wb jenny eftersom madde färgar/har? blond hår. Madde har åxå blå/grå ögon så hon e så faaakkiiiiing wannabee jenny (Jag vet att jag är ascool)

Vi ska iaf bada i smitta som ja nyss sa och där finns det vatten som e blött 8D

Om vi har tur så kanske vi får se kameler, men det är nog för varmt för dom  

Kameler har ploppar på ryggen bara så ni vet.

Om det här medelandet upprepas av nån annan än mej o madde så är ni döda om 2 sek (efter att vi träffat dej/er ) /JENNY
Jag suger (N) 8D / JENNY XEDHAHAHAHA






aja, ska dra snart, måste äta upp min breakfeast .. BYE!


Kommentarer
Postat av: Bertiiiiiiiil :D

Jag äger faktist?;oo

2010-06-28 @ 15:39:40
Postat av: Linda - Rosa chica

Hej :)

Jag funderar på att köpa ett par nya leggins. Kan du kolla på dom i bloggen och säga Hiss eller Diss? :)

Skulle hjälpa väldigt mycket :D

Kram Linda

2010-06-28 @ 16:12:31
URL: http://rosachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0