Ett test som visar lite om mig:D

Hejhej!! Nyss kommit hem från en jävligt rolig stund ute med Petra, ahahah, vi åkte pulka....XD
Jaja, tänkte göra ett test, så ni som inte vet något om mig får veta lite!:D
Testet:


Hur bor du: Med morsan.
Brukar du komma i tid: Oftast.
Hur lång är du: 162cm
Kan du laga mat: arå
Vad jobbar du med/pluggar du: Skola. -.-
Vad har du på dig just nu: Tights, JB-tröja.
Har du någon fobi: Ja
Hade du en bra kväll igår: Jarå
Vilket är ditt senaste inköp: RedBull <3
Din favoritdryck på morgonen: TROCADERO.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamsen
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast:  Mitt minneskort..
Vem snackade du med senast: Petra
Varm favoritdricka: nyponsoppa^^
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Trocadero ffs!
Alkoholhaltig favoritdricka: ... hmm..vene..xd
När gjorde du senast något riktigt dumt: Säg någon dag jag INTE har gjort nåt dumt?
Saknar du någon just nu: mm...
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Säga att jag ljuger.
Någon jag stör mig på:... Hon.
Intressen: Bandy, att sjunga.
senaste person du kramade: Petra

Senaste person du ringde: Petra
Senaste person som ringde dig: Petra
Vad drack du senast: Trocadero
Vill du ha barn: Kanske de.
Längtar du till din nästa födelsedag: vrf inte :D
Har rakat dina ben någon gång: haha, ja!:p
Är du sugen på något nu: ja, något att äta, det finns ingenting hemma typ..:(
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1
Använder du hudkräm: Ibland.
Attraheras du av män med skägg: Rawr. :*
Micro-pop eller poppa själv: Micro.
Brukar du baka: Haha, ja. Men jag suger på de..
Röstade du i det senaste valet: neh:p
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Inte direkt.
Vilken låt lyssnade du senast på: Louiiize - En förlorad vänskap
Har någon annan sovit i din säng inatt: japp, min mobil!
Vad tycker du är äckligt: Tandställningar och spott.
Har du pengar på mobilen: Ja


Pusshheeejjj!//Maddzann


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0