SEMEEESTEEEEER!

Japp! Imorgon åker jag och mamma till Gotland!
Härligt va? Japp!
Men.....hur mycket ligger i resväskan då? Svar:   2 tidningar och 2 klänningar.... DUKTIGT VA?! XD
jaja, vi måste väl packa färdigt idag :)
Iallafall, jag har aldirg varit på Gotland, så det kommer nog bli jättekul! Alla säger att det är jättefint väder där och att det ser ut som utomlands när man kliver av flygplanet!
Och fint väder hoppas jag SÅKLART på!!!!! =D
Menmen, det är inte jag som bestämmer, men man kan ju alltid hoppas!
Haha nu kommer mamma och bah:  "Madde! Skynda dig nu! Vi har jättemycket att göra:  Göra rent hos djuren,  Göra rent hos fisken, städa och packa! Madde kom nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"



Bilder och sånt kommer om en vecka när jag kommit hem!:)
Puss&Hej!:):)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0