Trött på orden.

Jag blir så himla trött på att man lägger ut en bild på sig själv, till expempel på Facebook,
och då skriver kanske någon att man är fin, till svar från ägaren av fotot blir det istället: "Nej herregud, jag är jätteful!"

En sak fattar jag dock inte...

Varför lägger man ut bilder på sig själv och säger att man e jätteful när alla andra säger att man är  fin?
Då är det väl ingen mening att lägga ut en bild på sig själv ...? o.O
Eller så gör man bara så för att alla ska tycka att man e snygg, bara för att visa att alla andra tycker att man e snygg?
Blir så trött på det!

Lägger man ut en "fin" bild på sig själv så ska man vara stolt!
Säg "Tack" Eller "Detsamma" istället för " nej jag är ful " Eller " usch ".

Stå för vad du säger!

Kommentarer
Postat av: J

Smartis ;p

2011-06-03 @ 07:46:11
Postat av: Petra

Exakt!! ;) <3

2011-07-25 @ 10:46:20
URL: http://nindee.blogg.se/
Postat av: Maria-Thérèse

"Tack" är ett väldigt bra svar!

Synd att det ska vara så inlärt att man inte "får" tycka att man ser fin ut. Jag tror det beror mycket på det, att det är lite fult att tycka att man är bra / ser bra ut.

2011-12-06 @ 23:48:04
URL: http://blog.afiori.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0