HimlaBadet idag dåeee :D

WOHO!

ja, jag gjorde en ny blogg...
Men jag har nåt ANNAT att berätta =D


JAG och mamma, ska till HIMLABADET IDAAAAAAAAG 8D

(yyeyy, jag är hypeer... 8S)

Det finns en rutshbana (STAVNING) som heter 'Turbo'
Jag ska tvinga mamma åka den 8D (A)

Namn på rutshbanor MED MER som jag inte vet 8D

Turbo.

Fallhöjd:  10,5 meter.
Längd: vettefaaan :D.



Black eye.

Fallhöjd: 10,2 meter.
Längd: LÅÅÅÅNG =D (som magic eye på paradisbadet!!)



Övriga bassänger: en gemensam stor bassäng där alla rutshbanor slutar.. och bubbelpoooler 8D
sen är det väl utebassängen åxo, och några pooler till :P.



Surfstream.

Öppnar:  Den 6 Juli..
Information: Man surfar =D (Det är den första surf stream saken i hela Europa!!!!!!!!!)



Namnlös rutshbana..

Fallhöjd: venne... typ 10 m ?XD
Längd: ganska lång!!
Information: Man ska ta på saker på väggarna.. (det är svart därinne med neon skyltar man ska ta på)
Sen när man kommer ner, ser man dom poäng man har fått =D
Ett måsta att testa! ;P




Färdmedel till HimlaBadet: Buss ner till Sundsvall.. Buss från buss-stationen i Sundsvall till Himlabadet 8D


Tid att vara där: Från 16:50 till typ 20:00 8'DDDD<33<3<3<3<3<33333
Bussen går från Sundsvall buss-station typ 21 nånting, och vi landar i Härnta typ 22:00 ;O
aja, ska man vara fin, får man lida pin XD

BLLÖÖÖÖ, jag skriver mycket för att jag .. LÄNGTAR 8D Klockan är bara 13:28 >:O kl 15:55 åker vi..
Det är ju ett tag kvar ;P ...
Men jag måste sluta skriva nu.. Bilder från Badet kommer antingen imorn elr Ikväll :P

Hejjjjdåååå alla finaaa/fulaaa XD<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0